Jak efektywnie wykorzystywać obiekty sportowe do komunikacji marki sponsora? O tym przeczytacie w artykule, który przygotowałem wspólnie z doktorem Tomaszem Czubą z Uniwersytetu Gdańskiego.
Maksymalne wykorzystanie obiektów Orlik to najprostszy sposób na pobudzenie zainteresowania sponsorów na obiektach zarówno wiejskich jak i miejskich. Orliki zlokalizowane w małych społecznościach, wykorzystywane są bardzo intensywnie, a to pozwala na trafienie do docelowej grupy lokalnych sponsorów. Dzieci, młodzież, dorośli oraz seniorzy, którzy pojawiają się na Orlikach to odbiorcy działań marketingowych naszych sponsorów.
Zapraszam do lektury - tekst w języku angielskim. Jeśli jesteście zainteresowani to dostępny jest również tekst w wersji polskiej. Zapraszam do kontaktu mailowego:
lukasz.strzelecki@outlook.com
Sports events as an effective way of brand marketing communication using the example of the Orlik sports facilities.
Komentarze
Prześlij komentarz